ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Senri Ethnological Studies (SES)
  2. No.100 The Spread of Food Cultures in Asia

Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation

http://hdl.handle.net/10502/00009395
http://hdl.handle.net/10502/00009395
3baadbd4-d3eb-487c-9e41-6d37a1c67882
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_default(1)
公開日 2019-04-02
言語
言語 eng
タイトル
タイトル Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation
言語 en
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル 用代表性美食将马来西亚塑造为真正的亚洲“商标”
著者 哈纳菲, 侯赛因

× 哈纳菲, 侯赛因

哈纳菲, 侯赛因

en Hussin, Hanafi

Search repository
アクセス権
アクセス権 metadata only access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_14cb
書誌情報 en : Senri Ethnological Studies

巻 100, p. 199-212, 発行日 2019-03-12
出版者
出版者 国立民族学博物館
出版者(英)
出版者 National Museum of Ethnology
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0387-6004
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA00442310
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 17:51:12.978396
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

Hussin, Hanafi, 2019, Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation: 国立民族学博物館, 199–212 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3