WEKO3
-
RootNode
アイテム
Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation
http://hdl.handle.net/10502/00009395
http://hdl.handle.net/10502/000093953baadbd4-d3eb-487c-9e41-6d37a1c67882
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_default(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-04-02 | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation | |||||||||
言語 | en | |||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | 用代表性美食将马来西亚塑造为真正的亚洲“商标” | |||||||||
著者 |
哈纳菲, 侯赛因
× 哈纳菲, 侯赛因
|
|||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
書誌情報 |
en : Senri Ethnological Studies 巻 100, p. 199-212, 発行日 2019-03-12 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 国立民族学博物館 | |||||||||
出版者(英) | ||||||||||
出版者 | National Museum of Ethnology | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 0387-6004 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA00442310 |
Share
Cite as
Hussin, Hanafi, 2019, Branding Malaysia as Truly Asia through Gastronomic Representation: 国立民族学博物館, 199–212 p.
Loading...