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  1. Senri Ethnological Studies (SES)
  2. No.099 Research and Activism among the Kalahari San Today Ideals, Challenges, and Debates

The Bushman Brand in Southern African Tourism : An Indigenous Modernity in a Neoliberal Political Economy

https://doi.org/10.15021/00009129
https://doi.org/10.15021/00009129
1b71a4dc-19d8-488c-82ad-6feb877c9233
名前 / ファイル ライセンス アクション
SES99_14.pdf SES99_14 (495.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_default(1)
公開日 2018-08-06
言語
言語 eng
タイトル
タイトル The Bushman Brand in Southern African Tourism : An Indigenous Modernity in a Neoliberal Political Economy
言語 en
著者 Koot, Stasja

× Koot, Stasja

en Koot, Stasja

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ID登録
ID登録 10.15021/00009129
ID登録タイプ JaLC
書誌情報 en : Senri Ethnological Studies

巻 99, p. 231-250, 発行日 2018-07-18
出版者
出版者 国立民族学博物館
出版者(英)
出版者 National Museum of Ethnology
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0387-6004
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA00442310
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Ver.1 2023-06-20 17:50:35.625089
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