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  1. Senri Ethnological Studies (SES)
  2. no.090 中国社会的家族・民族・国家的话语及其动态 : 东亚人类学者的理论探索

“民族服饰”的品牌和流行 : 以云南省文山州蒙支系苗族服饰的成衣商品化为例

https://doi.org/10.15021/00002358
https://doi.org/10.15021/00002358
43d7ff87-6c27-40f9-ae2d-c8b0915f98d9
名前 / ファイル ライセンス アクション
SES90_10.pdf SES90_10.pdf (40.8 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2014-12-12
タイトル
タイトル “民族服饰”的品牌和流行 : 以云南省文山州蒙支系苗族服饰的成衣商品化为例
タイトル
タイトル Ethnic Dress as the Brand and Fashion : A Case Study of the Process of Ready-Made Production among Miao (Hmong) in Wenshan, Yunnan
言語 en
言語
言語 zho
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15021/00002358
ID登録タイプ JaLC
著者 宮脇, 千絵

× 宮脇, 千絵

宮脇, 千絵

ja-Kana ミヤワキ, チエ

en Miyawaki, Chie

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書誌情報 en : Senri Ethnological Studies

巻 90, p. 169-185, 発行日 2014-11-21
出版者
出版者 国立民族学博物館
出版者(英)
出版者 National Museum of Ethnology
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0387-6004
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA00442310
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
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Ver.1 2023-06-20 17:47:09.931305
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Cite as

Miyawaki, Chie, 2014, Ethnic Dress as the Brand and Fashion : A Case Study of the Process of Ready-Made Production among Miao (Hmong) in Wenshan, Yunnan: 国立民族学博物館, 169–185 p.

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